FANDOM

Kubaaa

Kuba z sezonu 1

Jakub Boski - syn Natalii i Ludwika. Młodszy brat Tomka, starszy Brat Kacpra. Były chłopak Agaty, aktualnie chodzi z Paulą. Ze słów Natalii wynika, że urodził się gdzieś w Czerwcu lub Lipcu 1998 roku. (Aktor go grający urodził się w Maju 2000 roku.)

Charakter Edytuj

Kuba to miłośnik wszelkiej aktywności fizycznej – szczególnie deski – tej na kółkach, na śniegu i wszystkiego tego, co powoduje,Nie lubi chodzić do szkoły.Ma niespożyte pokłady energii. Znajduje się w dosyć trudnym wieku – z jednej strony czuje się dorosły i na tyle odpowiedzialny, że chciałby na siebie zarabiać np. jako opiekun do dzieci, z drugiej strony korzysta z przywilejów bycia dzieckiem.

Kuba jest zawsze gotowy, żeby podważać autorytety, co powoduje, że często wpada w tarapaty. Szczęśliwie,dzięki urokowi osobistemu udaje mu się wyjść z wszelkich opresji bez większych obrażeń. To także typ spryciarza. Wykorzystuje naiwność najmłodszego w rodzinie Kacpra i namawia go do sprzątania pokoju albo do niekorzystnej wymiany na monety.

Co ciekawe, za tym wizerunkiem twardziela rewolucjonisty kryje się trochę nieśmiały i wrażliwy chłopiec, którego dość łatwo przestraszyć. Jego największym marzeniem jest własny pokój, żeby móc zapraszać kolegów bez ciągłego towarzystwa młodszego brata.w 3 sezonie spełniło się jego marzenie.Mimo że on i Kacper często się kłócą jednak chłopak lubi młodszego brata ponieważ kiedy Ludwik i Natalia poszli do restauracji sami chłopak spał z Kacprem w jednym łóżku [opiekował się nim]. Lubi grać z braćmi na komputerze. Nie cierpi szynki na pizzy. Dużo broi i nie lubi chodzić do szkoły.
Rodzinkapl 4 sezon kuba boski 580x0 rozmiar-niestandardowy

Kuba z byłą dziewczyną Agatą

Jakub

Kuba w najnowszych odcinkach