FANDOM

Natalia Boska - żona Ludwika i mama trójki dzieci: Tomka, Kuby i Kacpra. Córka Janiny i Zenona Lipskich.Natalia jest ok. 40 letnią Kobietą.Ludwika poznała na studiach i właśnie wtedy się w nim zakochała. Natalia jest szefem wydawnictwa pism kobiecych.

W jej role wciela się polska aktorka, Małgorzata Kożuchowska.

Charakter Edytuj

Z10454222Q,Malgorzata-Kozuchowska

Natalia w złym humorze

Natalia przedstawiana jest w serialu jako nadopiekuńcza matka, stawiająca ponad wszystko swe idee normalnej, tradycyjnej rodziny, próbująca wdrożyć je w życie.Humorystyczne mogą wydawać się jej stosunki Ona-Ludwik kontra dzieci. Z czasem, kiedy Tomek się wyprowadził, Natalia stała się bardzo wredna dla pozostałych synów, co skutkuje niekończącymi się krzykami ze strony matki. Jej próby wychowania dzieci na idealnych Polaków, często schodząc na manowce są kwintesencją jej komiczności.Potrafi sprowadzić swoje dzieci do porządku dzięki donośnemu głosowi.Zawsze kiedy dzieci są niegrzeczne, albo wybrzydzają coś co ona zrobiła dla nich, krzyczy na nie.

Wygląd Edytuj

79541

Natalia w swojej kuchni.

Zwykle ubiera się w czarną bluzkę w czerwono żółte paski jej paznokcie są czarne ma czarną spódnicę.